Post by satibenewbgo on Mar 15, 2022 0:22:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ ALONE... ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ALONE... IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monet resurssit ▞▞▞
▞▞▞ ALONE... 2022 version ▞▞▞
Todella hauskaa ja koukuttavaa
Tällaisia pelejä pitää suunnitella lisää!
Egg Wars ผจญภัย sog
Erinomaiset ohjaimet ja pelattavuus sekä terävä minimalistinen grafiikka. Haastaa refleksisi ja hermosi.
Kamalat kontrollit.
Paras mobiilipeli koskaan! 1 dollarin arvoinen
Joka tapauksessa haluan nähdä mahtavat bonustilasi, mutta olen ikuisesti jumissa ammattilaistasolla enkä luultavasti koskaan pääse tälle mahtavalle tasolle, näetkö ongelmani
Hämmästyttävä peli
Tämä on erittäin koukuttava, todella hyvin tehty ja puhdasta hauskaa. Värimaailma on tuskallisen kaunis (se käyttää neljää väriä loistavasti), musiikki on suoraan sanottuna parasta mitä olen kuullut vuosiin ja pelin minimalismi on fantastinen (btw, mikä on käyttämäsi fontin nimi? Se on upea .). Se hallitsee todella hyvin ja vaikeusaste on juuri sopiva. Rakastan tätä peliä!!!
He sanoivat, että siellä olisi tarina, mutta se on vain helikopterityylinen selviytymispeli. Ei paha, mutta toivoin enemmän.
ALONE... Arkade btq
Se on hieno peli, mutta järjettömän vaikea.
Siisti peli ja viihdyttävä Ainoa ongelma on, että se viivästyy paljon s4:ssäni.
ALONE... আর্কেড luz
Mahtava peli. Visuaalisesti upea ääniraidalla, joka lisää yksinkertaista peliä. Just minun tyyppistä peliä...
Tämä peli on todella vaikea, mutta se saa minut palaamaan lisää.
Hauskaa, mutta ei todellakaan helppoa. Säätimien kääntäminen käänteiseksi kehittäjän ohjeiden mukaisesti helpottaa sitä hieman alussa.
En koskaan jätä arvosteluja sovelluksista, saati peleistä, mutta tämä on upeaa. Rakastan grafiikkaa ja musiikkia. Maksan mielelläni 10 dollaria tästä pelistä!!
Peli on hieno ja hauska! Mutta älä usko, että se on 2 dollarin arvoinen enemmän kuin 1 dollari. Mutta hintaa lukuun ottamatta se on hyvä ja kokeilemisen arvoinen! Todella koukuttava ja hauskaa!!
Vaikka käänteiset säätimet on poistettu käytöstä, ne ovat aivan liian herkkiä. Muutaman millimetrin nousu pakottaa koneen kääntymään pystysuoraan ja törmäämään. Vaikka kuinka yritän, ei näytä olevan mitään keinoa hallita alusta. Ehkä herkkyys toimii paremmin pienillä näytöillä. Mutta minulla on kymmenen tuumaa liikkua.
Tämä peli on loistava - ja itse asiassa sai minut ostamaan myös heidän toisen nimensä "PUK". Jatka samaan malliin Laser Dog!
Rakasta tätä peliä. Se on erittäin koukuttava, en silti pääse yli veteraanitason, olen lähellä, joten ehkä jossain vaiheessa... Tämä ei ole peli satunnaiselle pelaajalle, jos et pidä kovista peleistä, ole varovainen , tämä peli on erittäin kova, mutta myös erittäin hauska ja koukuttava.
Se on loistava peli, ei voi mennä pitkälle ilman kuolemaa, mutta upea musiikki, pelattavuus ja tehosteet.
Hauskaa mutta todella vaikeaa
...raivostuttavaa. Usein raivostuttavaa. Kirouksen aiheuttaminen. Paras ja pahin itse aiheutettu 60 sekuntia tällä puolella Super Hexagonia.
Ajoin pelin vain kerran nyt joka kerta kun käynnistän sen, saan "valitettavasti peli on pysähtynyt"...poistetaan ja asennetaan uudelleen useita kertoja.
Löytyi ääniraidan ansiosta, mutta sitä ei koskaan saa kuulla pelissä, koska tason avausetäisyydet ovat naurettavia. Todellinen sääli.
Hauskaa. Peli on kuitenkin liian vaikeaa. Olen ammattilaisten 500 parhaan joukossa, mutta en silti voi avata seuraavaa tasoa.
Tämä bändi on hirvittävän koukuttava. Rakastan ympäristöjä ja ääniraitaa.
yksinään ei voitu ladata virheen takia (403)
hai keyi
Tämä peli on hyvä vankka arcade-peli, joka sopii loistavasti ajanhukkaamiseen ja jolla on mahtava soundtrack
Tämä peli on sairas!
Olen onnistunut pelaamaan sen muutaman kerran, mutta se alkoi kaatua. Käynnistin puhelimeni uudelleen, mutta mikään ei tuntunut toimivan! Korjaa tämä! Muuten se on hieno peli.
Minä rakastan tätä peliä!!!! Hauskaa. Ja yksinkertainen...
Se on turhauttavan vaikeaa... En ole edes ansainnut toista tasoa vielä.
Upea responsiivinen peli. Hieno ääniraita. 👍👍
Kaksi ongelmaa on korjattava: 1. Virhe, joka aiheuttaa sen, että peli ei huomaa, että olet kuollut, ja pakottaa sovelluksen sulkemaan toistaaksesi uudelleen. (Usko se tapahtuu, kun sinulla ei ole Internet-yhteyttä ja aloita uusi taso. Peli yrittää saada pisteitä, mutta ei voi aiheuttaa virhettä.) 2. Yliherkkyys tableteissa. Peli toimii hämmästyttävän hyvin puhelimilla, mutta tabletilla (Nexus 7 minun tapauksessani) pystyn tuskin liikuttamaan sormea, ennen kuin kapseli lentää johonkin suuntaan. Muuten loistava peli ja soundtrack. Super riippuvuutta aiheuttava.
Ei hauskaa jotenkin tylsää.
Häiritsee jopa suhteellisen korkealuokkaisessa puhelimessa (nexus 6), vaikeustaso on liian korkea tavoitteiden saavuttamiseksi. Muuten hyvä tapa tappaa hetki siellä täällä
Tiedät, että olet haasteessa, kun helpoin vaikeus on "kova"
Haluat vain murskata puhelimen seinään. Tuntuu, että peli on suunniteltu tekoälyä varten. 1500 m on kaikki mitä voin tehdä muutaman tunnin pelin jälkeen.
OK, joten yhteenvetona peli alkaa veteraanitilassa, säätimet ovat oletuksena käänteisiä, eikä ohjeita ole. Ensimmäiset viisi minuuttia olivat kaaosta, kunnes lopulta tunsin sen valtavan saavutuksen tunteen, kun onnistuin olemaan kuolematta. Upea peli, lähes välitön uudelleensyntyminen, upea musiikki, tekee kirjassani A:n.
Tämä peli on yksinkertainen, mutta vaikea. taide on hyvin hiottu. ohjaimet ovat erittäin tiukat, et koskaan tunne, että se olisi pelien syy kuolemastasi. se on vain hieno, täysin rahan arvoinen tbh.
Mahtava peli!
Tässä pelissä ei ole vaihtoehtoja säätää ohjausherkkyyttä (mutta säätimet on asetettu oudosti oletuksena käänteisiksi) eikä valita vaikeusastetta (aloitat veteraanina/kovana ilman normaaleja/helppoja tiloja). Toinen tähti vähennetty tarpeettomasta Internet-käyttöluvasta & pelin lopetuspainikkeen puuttuminen (Takaisin-näppäin ei myöskään toimi, sinun on poistettava Home-näppäin).
Haluan hyvityksen sen surkeiden säätimien takia, joka kerta, kun pyyhkäisen (HITAASTI) säätimet vain räjähtävät, enkä pysty käsittelemään podia. Vaadin hyvitystä
Ehdottomasti rahan arvoinen!!
Todellista tarinaa ei ole, joten se kyllästyy nopeasti.
Tämä välttämispeli on kuin mikään muu, jota en ole nähnyt! Se on juuri sitä, mistä olen haaveillut välttämispelissä! Aivan ehdottomasti paras, erittäin hyvin suunniteltu ja kiillotettu! Täysin pakko ostaa!
Miksi se alkaa vaikeasti?
Hieno peli kaikinpuolin. Haluaisin nähdä erilaisia pelitiloja, mutta luulen, että se heikentäisi minimaalista yksinkertaisuutta. Asteroidin tuhoaminen ESB:llä on saavutus. En osaa käyttää ESB:tä. Ei mainintaa siitä missään.
ALONE... Arkade acwx
Lisää säätimien herkkyyssäätö. Myös taustan värien kääntäminen käänteisiksi olisi hyvä vaihtoehto - nykyisellään ensimmäinen vaihe on käytännössä mahdoton pelata aurinkoisissa ympäristöissä tumman grafiikan vuoksi. Haluaisin myös nauhoittaa parhaat juoksuni...Edit: Pelattuani noin 2-3 tuntia, täytyy myöntää, että olen erittäin pettynyt...mitä hyviä ovat kaikki tilat, joissa 90 % pelaajistasi ei koskaan osaa pelata niitä? IMO, tilojen pitäisi avautua pelaamiseen käytetyn ajan myötä.